Përmbledhje e shkurtër e projektit
Projekti për avancimin e turizmit bashkëkohor (STEP) është kontratë e grantit të IPA 2, Bashkëpunimi Ndërkufitar: Republika e Maqedonisë – Republika e Shqipërisë, alokimet 2014- 2015. Partnerët e projektit janë Metamorfozis- Fondacionipër Internet dhe Shoqëri, Qendra për Zhvillim Rajonal Pollog dhe Këshilli i Qarkut Elbasan.
Qëllimi i përgjithshëm i aksionit është:
(O1) Promovimi i një sektori turistik aktiv që përshtatet në mënyrë efektive me nevojat e tregjeve vendore dhe ndërkombëtare dhe kontribuon në përshpejtimin e rritjes dhe stimulimin e krijimit të vendeve të punës në zonën e turizmit ndërkufitar midis Maqedonisë dhe Shqipërisë.
Ky objektiv kryesor është forcimi i themeleve, mjedisit të përgjithshëm dhe elementeve të domosdoshme për mbulimin strategjik dhe përfitimin e tregjeve të reja ndërkombëtare në
industrinë e turizmit dhe përmirësimin e komunikimit dhe bashkëpunimit me qëllim të arritjes së një zhvillimi të koordinuar të veprimtarive të përbashkëta sipërmarrëse ndërkufitare.
Objektivat e projektit janë:
S1) Zgjerimi dhe rritja e qasjes strategjike dhe të koordinuar në tregjet specifike të reja dhe strategjike të eksportit të turizmit për bizneset e turizmit (Ndërmarrjet e vogla dhe të mesme -NVM dhe sipërmarrësit në veçanti);
(S2) Rritja e kapaciteteve të bizneseve turistike për të përmbushur kërkesat dhe pritjet e turistëve në rajon dhe për të ndërtuar partneritete strategjike dhe bashkëpunim në vend, rajon dhe më gjërë.
Elementet kyçe që do tësjellin këtë ndryshim përfshijnë:
(a) forcimi I kapaciteteve të NVM-ve të turizmit dhe rritja e qasjes në tregje
(b) vetëdtije e ngritur dhe kuptimi nevojës për qasje të re të marketingut në turizëm;
(c) përmirësimin e mjedisit për shkëmbimin e informacionit, bashkëpunimin, hulumtimin, si dhe zhvillimin e përbashkët të produkteve të marketingut drejt zgjerimit të tregjeve përtej zones ndërkufitare lokale;
(d) ekspertiza lokale midis subjekteve private dhe publike për të zhvilluar politikat dhe standardet e përshtatshmërisë që përmbushin standardet ndërkombëtare për zhvillimin e turizmit;
(e) kapaciteti i NVM për të përdorur teknologjinë mënyrë efektive për rritjen e zinxhirit të vlerës
(f) njohuri dhe ndërgjegjësim të domosdoshëm për të mbështetur partneritetet dhe praktikat e mira në fushën e marketing të turizmit si dhe rrjetin e fuqishëm të angazhuar për avancimin e zhvillimit të iniciativave të turizmit sipërmarrës ndërkufitar. Projekti, pra, synon të fuqizojë entitetet private dhe publike (SME-të, agjencitë qeveritare, sipërmarrësit individualë) në sektorin e turizmit për të kontribuar në rritjen ekonomike dhe nxitjen e krijimit të vendeve të punës në rajonin ndërkufitar.
STEP merr parasysh se ekzistojnë tashmë NVM-të dhe institucionet publike dhe organizatat të cilat janë angazhuar në nisma të ndryshme dhe kanë ekspertizë në sektorin e turizmit. Projekti nxit krijimin e nismave të reja dhe mundësive për nisma turistike, por gjithashtu do të investojë më tej në kapacitetet ekzistuese për të adresuar nevojat e vazhdueshme si dhe për të pasuruar pishinën e ekspertizës së disponueshme. Përveç kësaj, projekti do të rrisë kapacitetet e NVM-ve për të ndërkombëtarizuar arritjet e tyre në treg dhe për t’u pajisur me mjete dhe aftësi që do t’u mundësojnë atyre të rrisin ofertën dhe kërkesën e turizmit në rajon; dhe gjithashtu të lidhin dhe të krijojnë partneritete të reja përtej përfundimit të projektit.